õppeaine eesmärgid eesti k Avaliku sektori otsuste tegemisel on olemas selge vajadus läbipaistvuse järele, ning samuti tuleb säilitada informatiivne ja tõenduslik väärtus asjaajamisprotsesside jäädvustamiseks. 
Mõiste Informatsioon Juhtimine (tuntud ka kui teadmushaldus, infohaldus) on saanud valitsevaks põhimõtteks, mille eesmärk on ühitada IKT ja protsesside juhtimine, hõlmates nii tarkvara, süsteeme ja menetlusprotsesse ning seda, kuidas on võimalik tõhustada e-valitsemise komponentide rakendamist. Infosüsteemide (IS) peamine eesmärk avalikus sektoris on talletada, töödelda, propageerida ja säilitada teadmisi, et saavutada tõhusam tulemus e-valitsemise rakendamisel. Pime IKT rakendamine ei ole piisav tõhusaks e-valitsemiseks. Teadmiste haldamine on protsess, mille kaudu organisatsioon kasutab oma kollektiivset teavet täitmaks oma strateegilisi eesmärke. E-valitsemine on mitte ainult IKT rakendamine, vaid keeruline süsteem, mis koosneb nii teabe, tehnoloogia, protsesside, töövoogude, inimeste ja nende käitumise kaasamisest ning samuti muudest teguritest. Käsitletakse ka teemasid: süsteemide koosvõime, organisatsiooni normdokumentatsiooni korraldamine IKT rakendamisel ja uute tööprotseduuride kehtestamisel ning IT süsteemide rakendamine ja peamised juurutustegevused uutele tööprotseduuridele üleminemisel. 
Õppeaine sisu moodustavad teadmised ja meetodid, mida rakendatakse nimetatud eesmärkide saavutamiseks.
õppeaine õpiväljundid eesti k. Kursuse läbinu peaks: 
- Teadma peamiseid termineid ja kontseptsioone, mida kasutatakse IKT-s (IT)süsteemide juurutamisel avalikus sektoris. 
- Omama ülevaadet e-valitsemise põhimõtetest. 
- Omama ülevaadet õigusloomest - avalik informatsioon, isikuandmete kaitse, intellektuaalne omandiõigus, digiallkiri- ja dokument, andmebaasid ja põhiregistrid. 
- Omama teadmisi ja praktilisi oskuseid riigi mudelist - riigi peamised andmekogud, ristkasutus ja nendevahelised suhted ning nende kasutamine organistatsiooni äriprotsessides. 
- Aru saama üleminekumetoodika olulisusest ja sellest, kuidas seda IKT süsteemiga sobitada. 
- Omama teadmisi ja praktilisi oskuseid e-valitsemise põhimõtete edasiandmiseks võttes aluseks senised nii edukad kui ka mitteedukad e-strateegiad ja case study´d (näited Eesti lahendustest nt DVK, X-tee, eRT jne). 
- Omama teadmisi IKT vahendite paremast korraldamisest avalikus sektoris. 
- Omab paremat ettekujutust, kuidas suurendada juhtkonna mõju üleminekul e-valitsemisele. 
- Omab paremat ülevaadet, kuidas tõhustada asutuse töövooge ning muuta läbi selle avalik sektor kuluefektiivsemaks. 
- Omab ülevaadet sellest, mis on avalik teenus ning kuidas seda üle viia e-teenuseks.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k Edasiarenenud infotehnoloogilised lahendused - info- ja kommunikatsioonitehnoloogia võimaluste mõistmine ning sellest lähtuv avaliku sektori süsteemide ja teenuste disain ja arendamine. Ülevaade sellest, kuidas infotehnoloogiline areng muudab oluliselt praegust töökorraldust ja nõuab üha innovaatilisemate lahenduste kasutamist avalike teenuste pakkumisel. 
E-riik ja e-valitsus: põhiterminid ja mõisted. Ülevaade kehtivast õiguslikust raamistikust ja e-riigi lahenduste rakendusprotsessi metodoloogiast. Kuidas muuta avalik sektor kasutajakeskseks ja tasuvaks. E-teenuste arendamise ja korralduse tehnilised platvormid. 
e-riik ja e-valitsus - terminid ja konseptsioonid. Ülevaade kehtivast regulatsioonist ja selle kohaldamisest. Kuidas muuta avaliku sektori teenuseid kasutajasõbralikuks ja majanduslikult efektiivseks. 
Käsitletakse ka teemasid: süsteemide koosvõime ning IT süsteemide rakendamine ja peamised juurutustegevused uutele tööprotseduuridele üleminemisel.