Muutuv paradigma: töö, personali roll ja -arendamine ettevõttes. Visioon, missioon ja väärtused. Äristrateegia ja ja personali strateegiline juhtimise erinevused väike-, keskmistes- ja suurtes ettevõtetes. Diferentseeritud ja individuaalniseeritud personali juhtimine väike- ja keskmistes ettevõtetes ning paindlikkus. E-äri, innovatsioon ja teadmiste juhtimine.

Personalitöö võrdlev analüüs ja personalijuhi ülesanded ning funktsioonid väike-, keskmistes- ja suurtes ettevõtetes:

  • värbamine, töölevõtmine,
  • organisasiooni arendamine,
  • kommunikatsioon sh kommunikatsioon aktsionäridega,
  • tulemuslikkuse juhtimine,
  • täiendkoolitus ja juhendamine,
  • soovituste andmine ettevõtte poliitika kujundamiseks,
  • ESG juurutamine ja rakendamine,
  • töötasu ja töötajate motivatsioon,
  • meeskondade loomine,
  • tööalased suhted, töötajate eeskõnelejaks olemine,
  • juhtimine ja töökeskkond sh tööelu kvaliteet,
  • personalitöö ja - arendamise erinevad kogemused väike-, keskmistes- ja suurtes rahvusvahelistes ettevõtetes.