Enrolment options

Suhtlemisoskus aitab edukale äritegevusele alati kaasa!

Suhtlemisoskus võib olla mingil määral kaasasündinud anne, mida omakorda aastasadu intuitiivselt arendades ja fikseerides on jõutud üldiste suhtluspsühholoogia põhimõteteni. Aegade jooksul väljatöötatud suhtlemisalaste põhimõtete teadlik rakendamine on paljusid inimesi aidanud, kuna  kõik inimesed ei pruugi olla avatud ja emotsionaalsed ning võivad seetõttu nii organisatsioonis kui ka ühiskonnas isolatsiooni sattuda.  Tänapäeval vaadeldakse suhtlemispsühholoogiat, adekvaatseid enesehinnanguid, oma käitumise teadlikku suunamist jne. emotsionaalse intelligentsusena (EQ) ning reeglina on seda võimalik tõsta. Psühholoogid väidavad, et EQ tase määrab inimese edukusest kuni 80%, samal ajal kui väga raskesti arendatav IQ osatähtsus ei ületa 20%.

 Käesoleva õppeaine raame püüamegi osalejaid tutvustada sotsiaalpsühholoogia alustega, analüüsida gruppide tegevust mõjutavaid faktoreid ja organisatsioonide tegevust mõjutavaid asjaolusid. Lisaks sellele püüame arendada  suhtlemisoskust kiiresti muutuvates ärisituatsioonides, vaatleme suhtlemistõkkeid kuulamisel ja esinemisel (hirm avaliku esinemise ja ebaõnnestuste ees, liigne muretsemine, kriitikahirm jne.). Lühidalt peatume ka läbirääkimiste läbiviimise erinevatel strateegiatel ja taktikatel, samuti tutvume ärieetika, ajajuhtimise, meeskonnatöö põhimõtetega ja viime läbi mitmeid rollimänge. Loodetavasti annab käesolev kursus uusi kogemusi tegutsemaks nii ärikeskkonnas kui ka vahetul suhtlemisel nii kollektiivi kui ka kliendiga.

Pidage meeles, suhtlemisoskus on universaalne, seda me vajame ka siis kui meie tööülesanded otseselt suhtlemisega seotud ei ole! 

Self enrolment (Õppija/Student)
Self enrolment (Õppija/Student)