Kursusele registreerimise sätted

“The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place.” George Bernard Shaw:

Integreeritud turunduskommunikatsiooni (ITK) eesmärk on tagada klientidele terviklik ja sujuv kogemus ettevõtte/brändiga suheldes. ITK – protsess, mis kujundatakse sihiga tagada, et kõikide kanalite sõnumid ja kommunikatsioon on kooskõlas – püüab ühendada kõik turunduskommunikatsiooni aspektid, st reklaami, müügitoetuse, avalikkussuhted, otseturunduse ja sotsiaalmeedia. Nii on tegemist mahuka valdkonnaga, millest arusaamiseks on vaja laialdasi teadmisi, ja seetõttu keskendub Turunduskommunikatsioon struktureeritud ülevaatele turunduskommunikatsiooni olemusest ja tööriistadest, ning teadlikkuse (mindfulness) arendamisele kommunikatsioonis

Kursuse raames käsitletakse järgmisi teemasid:

·       Kommunikatsioonimudelid. Verbaalne ja mitteverbaalne kommunikatsioon.

·       Kultuuri, selle elementide mõju turunduskommunikatsioonile.

·       Psühhokultuurilised tegurid turunduskommunikatsioonis: taju, stereotüübid, eelarvamused, identiteet

·       Edukas kommunikatsioonikäitumine: definitsioonid, isikuomadused. Veenmine. Edukas kuulamine. Konfliktid.

·       Avalikkussuhted. Propaganda versus läbipaistvus ja dialoog.

·       ITK: Turunduskommunikatsiooni olemus, objektid ja tööriistad. Tarbijademograafia. Kommunikatsioonikanalid kliendisuhtluseks. Kliendilojaalsus ja –rahulolu.

·       Kapfereri brändiidentiteedi mudel. Osterwalderi ja Pigneuri ärimudeli generatsioon.

 

Teoreetilised kontseptsioonid on põimitud mindfulness treeninguga nädalavahetusel.

Iseregistreerumine (Õppija/Student)
Iseregistreerumine (Õppija/Student)
Iseregistreerumine (Õpetaja/Teacher)
Iseregistreerumine (Õpetaja/Teacher)