- Õpetaja/Teacher: Ksenia Kostyuk
Prototüüpimise õppeaine on olemuselt moodulstruktuurne ja interdistsiplinaarne, mis võimaldab anda õpilastele teadmisi erinevates eluvaldkondades (modelleerimine, programmeerimine, elektroonika, mikroprotsessortehnika ja andurite tehnoloogiate rakendamine ja seadistamine jne). Juhendajate käe all ja ka iseseisvalt omandatud teadmiste kinnistamine ning rakendamine läbi prototüübi projekti teostamise.
- Õpetaja/Teacher: Karle Nutonen
- Õpetaja/Teacher: Karle Nutonen
- Õpetaja/Teacher: Sergei Pavlov
Kursuse sihtrühm: 8. ja 9. klass (eesti keelest erineva emakeelega õppijad, kelle keeletase on A2)
Toimumise aeg: 03.10.2022 – 11.12.2022
Õppetöö vorm: Kontakttunnid toimuvad TalTech Virumaa kolledžis esmaspäeviti kell 17.00 - 18.40.
Kontaktõpet toetab veebipõhine kursus Moodle`i e-õppe keskkonnas, kus asuvad iseseisva töö õppematerjalid. Kursusel õppima asumisel toimub esimesel kohtumisel kontakttunnis keeleoskust mõõtev kirjalik test. Kursuse viimasel kontakttunni kohtumisel hinnatakse osaleja õpitulemusi lõputestiga. Juhend iseseisvaks tööks Moodle`is, antakse kursusel õppima asumisel esimese nädala alguses.- Õpetaja/Teacher: Ingrid Prees
- Õpetaja/Teacher: Valeria Juštšenko
- Õpetaja/Teacher: Mare Roosileht
- Õpetaja/Teacher: Maarika Virkunen
Kursus õpetab matemaatikapaketi MATLAB andmeteaduses rakendamise võimalusi ning MATLABi vahetu kasutamist andmete töötlemisel, visualiseerimisel, analüüsimisel ja masinõppe ülesannete lahendamisel.
- Õpetaja/Teacher: Olga Dunajeva
Sihtgrupp:
Kõik
ettevõtete, asutuste jmt töötajad, kellel on vaja osaleda või läbi viia
(meeskonna)tööd, koosolekuid, sisekoolitusi jm üritusi virtuaalses
keskkonnas. Vajalikud arvutikasutuse baasoskused.
Teemad:
Virtuaal-, hübriid- ja kaugtöö ning- õppe olemus. Paindlike töö- ja õppevormide eelised ja kasutamise põhjused – töötaja ja organisatsiooni vaates. Grupiprotsessid (virtuaal)meeskonnas. IKT poolt vahendatud kommunikatsiooni eripärad. Tüüpprobleemide põhjused virtuaaltöös ja –õppes. Digitaalsed tuvastusvahendid ja nende kasutamine.
- Õpetaja/Teacher: Žanna Gratšjova
- Õpetaja/Teacher: Valeria Juštšenko
- Õpetaja/Teacher: Mare Roosileht
- Õpetaja/Teacher: Maarika Virkunen
Цель: | Дать представление о специфике коммуникации, управления виртуальной (командной) работой, проведения собраний, а также развить у обучающихся навыки руководства виртуальной командой. Дать навыки цифровой идентификации. |
Содержание: | Понятие виртуального, гибридного и дистанционного обучения. Преимущества и причины использования гибких форм работы и учебы с точки зрения работника и организации. Групповые процессы в (виртуальной) команде. Особенности ИКТ-коммуникации. Причины типичных проблем в виртуальной работе и обучении. Устройства цифровой идентификации и их использование. |
- Õpetaja/Teacher: Žanna Gratšjova
- Õpetaja/Teacher: Mare Roosileht
- Õpetaja/Teacher: Maarika Virkunen
- Õpetaja/Teacher: Tatjana Baraškova
- Õpetaja/Teacher: Veroonika Shirokova
- Õpetaja/Teacher: Elena Tikhon
- Õpetaja/Teacher: Avar Pentel
- Õpetaja/Teacher: Monika Jänis
- Õpetaja/Teacher: Maarika Virkunen
- Õpetaja/Teacher: Žanna Gratšjova
- Õpetaja/Teacher: Natalja Ivleva
- Õpetaja/Teacher: Larissa Joonas
- Õpetaja/Teacher: Piret Lember
- Õpetaja/Teacher: Dmitry Matveev
- Õpetaja/Teacher: Mare Roosileht
- Õpetaja/Teacher: Veroonika Shirokova
- Õpetaja/Teacher: Olga Dunajeva
- Õpetaja/Teacher: Natalja Ivleva
- Õpetaja/Teacher: Dmitry Antonovich
- Õpetaja/Teacher: Sergey Chekryzhov
- Õpetaja/Teacher: Sergei Pavlov
- Õpetaja/Teacher: Sergei Ponomar
- Õpetaja/Teacher: Mare Roosileht
- Õpetaja/Teacher: Veroonika Shirokova
- Õpetaja/Teacher: Jelena Kuzmina
- Õpetaja/Teacher: Maarika Virkunen