Prototüüpimise õppeaine on olemuselt moodulstruktuurne ja interdistsiplinaarne, mis võimaldab anda õpilastele teadmisi erinevates eluvaldkondades (modelleerimine, programmeerimine, elektroonika, mikroprotsessortehnika ja andurite tehnoloogiate rakendamine ja seadistamine jne). Juhendajate käe all ja ka iseseisvalt omandatud teadmiste kinnistamine ning rakendamine läbi prototüübi projekti teostamise. 


Kursuse sihtrühm: 8. ja 9. klass  (eesti keelest erineva emakeelega õppijad, kelle keeletase on A2)

Toimumise aeg: 03.10.2022 – 11.12.2022

Õppetöö vorm: Kontakttunnid toimuvad TalTech Virumaa kolledžis esmaspäeviti kell 17.00 - 18.40.

Kontaktõpet toetab veebipõhine kursus Moodle`i e-õppe keskkonnas, kus asuvad iseseisva töö õppematerjalid. Kursusel õppima asumisel toimub esimesel kohtumisel kontakttunnis keeleoskust mõõtev kirjalik test. Kursuse viimasel kontakttunni kohtumisel hinnatakse osaleja õpitulemusi lõputestiga. Juhend iseseisvaks tööks  Moodle`is, antakse kursusel õppima asumisel esimese nädala alguses.

Kursus õpetab matemaatikapaketi MATLAB andmeteaduses rakendamise võimalusi ning MATLABi vahetu kasutamist andmete töötlemisel, visualiseerimisel, analüüsimisel ja masinõppe ülesannete lahendamisel.

Sihtgrupp:

Kõik ettevõtete, asutuste jmt töötajad, kellel on vaja osaleda või läbi viia (meeskonna)tööd, koosolekuid, sisekoolitusi jm üritusi virtuaalses keskkonnas. Vajalikud arvutikasutuse baasoskused.

Teemad:

Virtuaal-, hübriid- ja kaugtöö ning- õppe olemus. Paindlike töö- ja õppevormide eelised ja kasutamise põhjused – töötaja ja organisatsiooni vaates. Grupiprotsessid (virtuaal)meeskonnas. IKT poolt vahendatud kommunikatsiooni eripärad. Tüüpprobleemide põhjused virtuaaltöös ja –õppes. Digitaalsed tuvastusvahendid ja nende kasutamine.

Цель: Дать представление о специфике коммуникации, управления виртуальной (командной) работой, проведения собраний, а также развить у обучающихся навыки руководства виртуальной командой. Дать навыки цифровой идентификации.
Содержание: Понятие виртуального, гибридного и дистанционного обучения. Преимущества и причины использования гибких форм работы и учебы с точки зрения работника и организации. Групповые процессы в (виртуальной) команде. Особенности ИКТ-коммуникации. Причины типичных проблем в виртуальной работе и обучении. Устройства цифровой идентификации и их использование.