Nädal 10

Nädal 10

Raido Puust
Vastuste arv 1

Sel nädalal toimub veebitund (02.04). Räägime ülevaatlikult sellest, millega puutute kokku "Tööprojekt" moodulis. Lisaks vaatame ka andmevahetuse teemat (IFC, LandXML), mis on küll juba "Teostusmudel" teema ja see moodul veel avatud pole. Soovi korral võime arutleda ka varasemate moodulite teemade üle (sh erinevad BIM nõuded jne). 

Täpsustus! Kuna teise kursuse raames on tekkinud peata olek, et kalendrist on kadunud tähtaegade vaated, siis tegemist on hetkel Moodle üldise probleemiga (olen seda koos Moodle administraatoriga vaadanud) ja mitte kursus(t)ega seotud probleemiga. Nagu ikka, probleem tekib siis kui on tähtaeg ukse ees ja enne pole seda ei mina ega ka teised tähele pannud. Muidugi ei ole selle otsa sattunud need, kes on esitusi teinud enne tähtaega! Sest nii on olnud neil ka võimalus saada kursuse kohta tagasisidet ja ka tööd veel (vajadusel) parendada!

Seega, nii nagu ka varasemalt, tähtajaga seotud tööde juures on kellajaks 17:00. Näiteks kehtib see hinnangu andmisele (osapunktid) aga mitte foorumi hindamisraportile, mida saab esitada ka peale märgitud tähtaega/kellaaega. Olen lisanud selle 17:00 märke ka õpijuhisesse, kuna mujalt te hetkel seda kellaaega ei näe, kuid see on olnud üks ja seesama kursuse algusest peale (kui kalender veel töötas). See probleem on seotud just varasemalt loodud tegevustega ja neid kuupäevi mingil põhjusel Kalendri vaade enam ei näita! Aga, et mitte minna liiga Moodle tehniliseks, siis lähtuge põhimõttest, mida varem te oma esituse teete, seda suurema tõenäosusega saate sellele ka hinnangu (punktid) /hindamisraporti ning ka võimaluse veel tööd parandada ja esitada uuesti. Omalt poolt lisan, et lõpphindamist ei mõjuta see, kas te olete töö esitanud kuupäeva järgi enne 17:00 või siis sama kuupäeva jooksul kuni 23:59. Küll aga peate aru saama, et kui te olete teinud seda väga napilt, siis paratamatult ei ole te saanud punkte kaashindamise käigus, kuna Moodles läks see automaatselt lukku! Seetõttu olegni lisanud selle lisamärkuse ka õpijuhisesse.