Kursusele pääsevad õppijad ise, kui nad on Moodle õpikeskkonna kasutajad ja teavad selle kursuse võtit, mille annab õpetaja. Õpetaja saab ise lisada kursusele õppijaid, kes on Moodle kasutajad, samuti saab õpetaja õppijaid kursuselt eemaldada.

Kursuse läbiviimine kätkeb endas selliste tingimuste loomist, kus õppijale jääb mulje, et tema ongi selle kursuse A ja O.

Esimene vahend selle mulje kujunemisel on kiire ja adekvaatne tagasiside õppija tegevusele. Tagasiside võib olla automaatne või personaalne, numbriline või sõnaline.

Kõikide hinnatud tegevuste hinded koondadakse hinnete tabelisse. Tabelisse saab tekitada kursuse koondhinde, mis erineval viisil võib võtta kokku kursusel tehtud töö (vt ekraanisalvestust "Hinnete kogunemine"). Et õppija jääks tulemusega rahule, on kasulik hindamise põhimõtted kohe kursuse algul kokku leppida.

Tagasisidet vajab ka õpetaja.
Õpetaja saab tagasisidet kursusel toimunust jälgides ülevaadet, mida kursusel õppijad teevad, palju nad aega kulutavad, tihti nad kursust külastavad jne (vt ekraanisalvestust "Ülevaated kursusel toimunust"). Teiselt poolt annavad ülevaated ka infot pakud materjalide kasutamisest, mis annab hinnangut ka pakutud materjalide olulisuse kohta.

Tagasisidet saab korraldada ka küsitluste abil. Moodle pakub küsitlusi, mis uurivad õppija õppimise omapära. Küsitlusi, mis koguksid infot kursuse kohta, praegu Moodlesse lisatud ei ole.

Kursuse läbiviimise hulka kuulub ka enda tehtud töö kindlustamine ja lihtsustamine.
Et oleks kindlustunne tuleviku ees, on mõtekas loodud kursusest teha varukoopia enne õppesessiooni algust, millest saab kursuse taastada algsel kujul.
Kursusele saab importida materjale teistelt kursustelt, kus autor on õpetaja rollis. Seejuures saab materjale lisada või teha uus kursus.
Last modified: Tuesday, 9 August 2011, 2:16 AM